W bieżącym roku szkolnym nasi uczniowie biorą udział w
projekcie współorganizowanym przez Wydawnictwo Granna, które
od wielu lat promuje ideę grania w gry planszowe.
Celem projektu jest:
-nawiązywanie relacji społecznych,
-współdziałanie i przestrzeganie w grupie określonych reguł,
Celem projektu jest:
-nawiązywanie relacji społecznych,
-współdziałanie i przestrzeganie w grupie określonych reguł,
-rozwijanie sprawności motorycznej,
spostrzegawczości, refleksu, orientacji przestrzennej i pamięci.
„Jeśli nauka odbywa się z wykorzystaniem gier planszowych, jest dla uczniów atrakcyjniejsza, są bardziej zaangażowani i zainteresowani zajęciami, szybciej też uczą się nowych treści.”
„Jeśli nauka odbywa się z wykorzystaniem gier planszowych, jest dla uczniów atrakcyjniejsza, są bardziej zaangażowani i zainteresowani zajęciami, szybciej też uczą się nowych treści.”
Jest nam
niezmiernie miło, że zakwalifikowaliśmy się do tego przedsięwzięcia. Otrzymaliśmy
od wydawnictwa pakiet gier i już podczas pierwszego spotkania pod kierunkiem szkolnych
koordynatorów projektu: pani Kingi Kęckiej i Marzeny Tuchowskiej zmierzyliśmy
się z grą pt. „Rodzinki”, która łączy w sobie i zabawę i naukę. Poznaliśmy poszczególne
etapy rozwoju ośmiu gatunków zwierząt: borsuka, dzika, motyla, chrząszcza,
szczupaka, żaby, zięby i perkoza dwuczubowego. Dodatkowo dzięki instrukcji
wzbogaconej o komentarz zoologa, dowiedzieliśmy się o życiu bohaterów naszej
gry i poznaliśmy kilka ciekawostek na ich temat. Emocji nie brakowało i z
niecierpliwością czekamy na kolejne zajęcia, na których zmierzymy się z kolejną
grą. Efektem naszych spotkań będzie udział w Szkolnym Turnieju Gier
Planszowych, podczas którego zaprezentujemy swoje umiejętności.
Kolejne relacje
z naszych spotkań niebawem!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz