wtorek, 8 kwietnia 2014

Akcja Miś

Nasza szkoła przystąpiła do II edycji ogólnopolskiej akcji Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - Historia Misia „Nie bij mnie - kochaj mnie!”, która odbędzie się 16 kwietnia 2014 roku. Tuż przed świętami Wielkiej Nocy, kiedy nadchodzi czas rodzinnych spotkań, chcemy zwrócić uwagę na temat przemocy w rodzinie.

W związku z tą akcją  każda klasa malowała dziś swojego misia na boisku szkolnym. Zaangażowanie uczniów przerosło nasze najśmielsze oczekiwania.


Przemówmy wspólnym  głosem, powiedzmy głośno „Nie bij mnie-kochaj mnie!”. Zasada akcji jest prosta - zdobywamy misie, najlepiej w drodze podarunków od swoich znajomych, przyjaciół, bliskich. Misie symbolicznie bandażujemy i przyczepiamy karteczkę - fiszkę z naszym hasłem "Nie bij mnie- kochaj mnie!”. 
Misie warto postawić w kilku strategicznych miejscach miasta, gdzie przechodzi dużo ludzi – np. przystanki autobusowe, centrum albo trasy które są bardzo uczęszczane. 

A oto misie, które nasi uczniowie już zdobyli. Na zdjęciach zobaczycie też wielki wkład pracy uczniów w przygotowanie misiów do akcji.


Uczniowie przygotowali również tablicę informacyjną na temat akcji.


Relacja z naszej akcji ukazała się także w regionalnej  prasie, w gazecie Echo Dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz